Welkom op mijn reisblog!

11 oktober 2019 - Oudewater, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn Muskathlonreis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    11 oktober 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Caroline van Beusekom:
    16 oktober 2019
    Gaaf ! Ik wens je van harte Zijn zegen bij deze prachtige onderneming, dat je Hem mag ervaren daar en mag uitdelen van Zijn liefde voor ieder mens, waar ook ter wereld. Ze zijn allemaal kinderen van de Allerhoogste, en voor degenen die dit nog niet weten bid ik ze toe, dat ze Zijn liefde en nabijheid mogen ervaren !!
    Wees gezegend lieve Marjon !!! 😘
  3. Ria Smidt:
    Lieve Marjon
    Ik vind het mooi dat je dit doet en wens je een hele mooie reis toe met veel mooie verrassingen en ook persoonlijke zegeningen en belevenissen van je hemelse Vader! 😘
  4. Karin Fluit:
    Lieve Marjon,
    Ineens je een mooie reis met fantastische ervaringen!
    GO FOR IT GIRL ❤️
  5. Lucy Grifhorst:
    Lieve Marjon,
    Ik wens jou heel veel zegen op deze mooie reis.Dat je veel mensen mag ontmoeten om Zijn Liefde door jou heen te laten zien.Een hele mooie tijd gewenst.
  6. Rita Snel:
    Lieve Marion,
    Wat leuk dat we jou kunnen volgen met een reisblog van al de belevenissen samen met je zus Joke en vriendin Alice. Het zal wel heel bijzonder zijn . Goede reis en veel mooie momenten samen.
  7. Mikko:
    Succes Marjon,

Jullie kunnen het!
    Gods zegen toegewenst
  8. Alie en Arie:
    17 oktober 2019
    Prachtig, daar gaan jullie dan!
    We bidden voor een gave en gezegende tijd waarin jullie voor anderen tot zegen mogen zijn. Het wordt onvergetelijk! Respect , dat jullie dit doen !
    Knuffels van ons.
  9. Connie Knotters:
    17 oktober 2019
    Het komt nu wel heel dichtbij hè, ik wens je veel sterkte en plezier toe. Hoop dat het een fantastische ervaring mag zijn😀 liefs Connie
  10. Gertie van der heijden:
    Hallo Marjon,
    Een hele mooie tijd toegewenst,
    Lieve groet ook aan Joke,
    Gertie
  11. Dorothee Elkerbout:
    18 oktober 2019
    De reis gaat beginnen!! Wat bijzonder dat je dit gaat doen!!
    In gedachten reis ik een beetje met jullie mee!!
    God's zegen en nabijheid!
    Liefs en dikke kus!!
    Dorothee
  12. Nelleke van wijngaarden:
    18 oktober 2019
    Hoi Marjon stoer dat je dit gaat doen ,eindelijk is het dan zover . Heel veel sterkte en geniet ervan .
    God’s zegen liefs Nelleke
  13. Tonny:
    19 oktober 2019
    Wat leuk dat we zo een beetje mee kunnen kijken/ reizen...
    Heel stoer dat jullie dit gaan doen!!!
    Lieve marjon,veel plezier,zegen,sterkte en kracht toegewenst🌈
  14. Cor Boon:
    20 oktober 2019
    Marjon.
    Dit had je ook niet kunnen bedenken dat jullie dit zouden doen. In gedachten ben ik er ook. En te weten dat de eerste stappen hiervoor Arise waren.
    Sterkte en ik hoop dat jullie je gedragen voelen.
    Geef waar jullie veel van hebben. Liefde.